Sista dagen...

Igår gjorde jag min sista dag på Klockaffären för att nu lägga allt krut på praktiken.

Hade en fantastisk sista dag med både bakelse och present =) Fick de här skitläckra armbandet som är som gjort för mig. Vart så otroligt glad. Fick även träffa min ersättare Maria, en supertrevlig tjej som jag tror kommer passa bra där. Känns bra att veta att de är en bra tjej som börjat där nu istället för mig, hade varit jobbigt om de va någon jag inte alls gillade. Men denna tjejen är supermysig, så tror de kommer bli bra. Sista dagen ägnade jag åt att packa upp vårat nya smyckemärke Police som gör lite tuffare smycken främst till killar. Men för oss tjejer som är lite tuffare o gillar döskallar o lite grövre saker funkar de också utmärkt ;)

 

Va riktigt nöjd då jag traskade hemåt på kvällen, men de kände i magen att de va lite jobbigt. Hängde med mamma till mataffären och handla trots att jag inte behövde något för att ja kände jag behövde sällskap. Jag ville inte va ledsen, men då jag kom hem senare på kvällen kom allt ikapp mig och då blev jag lite ledsen. De jobbiga är ju inte att ja aldrig mer får sälja en klocka, utan att ja antagligen aldrig kommer hitta ett ställe där ja kommer känna mig så trygg. Fina människor växer inte på träd, och mitt förtroende tar tid att förtjäna.

 

Idag känns de som tur är lite lättare och ja ser framåt. Ska bli kul att se hur affären rullar på utan mig, kommer säkerligen också att hälsa på. Så nu gör jag allt jag kan för att göra om praktiken till ett fast jobb ;D

 

Önska mig lycka till!!!


Kommentarer
Postat av: mamman

Japp, jag önskar dig massor av lycka till och du får lite spark i baken när jag ändå är igång :D.



Det blir nog bra med praktiken för vad jag förstår har du redan lärt dig massor. Så länge du har förmågan att lära dig nytt så har du framtiden för dig. Det är när man stagnerar och tror sig veta allt som det blir farligt.



Kämpa på så går allt bra :D

2011-09-27 @ 21:58:39
Postat av: Anonym

Lycka till!!! :D

Kram

2011-09-27 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0