Idag är jag lite sjukare =( Har varit jobb...

100media_imag158 (MMS)

Idag är jag lite sjukare =( Har varit jobbigt på jobbet. Finns ingen energi och de känns inte alls lockande att möta kunder då man mår såhär. Hoppas verkligen jag mår bra snart. Då jag kom hem hade älskling städat o diskat <3 så himla gulligt. Va verkligen super att komma hem till en hjälpande hand som tog hand om mig. Nu är han dock iväg på middag med jobbet. Så Jag kurerar mig med världens bästa glass framför tv så länge =) Sjuk men lycklig!


Kommentarer
Postat av: mamman

Det där lät fint. Hoppas glassen ger dina halsbaciller vad de tål och lite till :D. Glass är mycket bra att kurera onda halsar med.



Sköt om dig och sov mycket nu i stället för att blogga ;-)

2011-09-06 @ 20:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0