Vägen till framtiden


Bild från Google

Man har väll oftast någon aning om hur man vill att ens liv ska bli, men sedan vet man inte alls hur man ska ta sig dit. Men de har jag nu kommit på!!! Alla har alltid så mycket framtidsplaner och jag kan känna att jag står och stampar på samma ställe och inte kommer någonstans. Nu har ju de närmsta åren varit lite tunga för mig och jag har väll egentligen inte orkat tänka framåt. Jag har istället fokuserat på att klara av vad som händer just nu. Men nu ser jag längre än näsan når ;D så håller nu alla mina tummar för att mina planer går som jag hoppas =D


Kommentarer
Postat av: mamman

Här har du min tumme :D



Du kanske vill vara så snäll och hålla en tumme för mig också då. Demensen lurar vid något framtida vägskäl så helst vill jag hinna åka söderut INNAN den avfarten ;-)

2011-10-11 @ 10:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0