Klockan är över tolv och jag är inte alls ...

bluetooth_dsc_01 (MMS)

Klockan är över tolv och jag är inte alls trött. Ska upp vid 7 och jobba imorgon så vore dock bra om jag kunde somna snart. Ikväll har jag äntligen fått börja med min scrapbooking som jag så länge velat göra. Gjorde de enkelt och roligt istället för att krångla till de såhär första gången, annars kommer jag säkert aldrig orka mig på de igen. Men jag är nöjd och de blir så mycket roligare att minnas med ett fint album. Kan lova att de va flera år sedan jag greja med fotoalbum. Men foton är viktiga så de är väldigt dumt att inte ge dem lite tid ibland. Nej, nu ska jag försöka sova igen, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mamman

Men vad kul. Blev ju riktigt fint :D. Hoppas man får glo i albumet när det växt lite ;-)

2011-10-19 @ 11:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0