Bläää

I dag är inte min dag =(

 

Känner mig på världens sämsta humör men försöker hålla skenet uppe. Inte lätt att försöka ta in nya saker och vara trevlig då man helst bara vill gå hem och lägga sig. Har sovit skitdåligt i natt, och huvudet orkar inte vara med. Orkar ingenting idag egentligen, men tvingar mig själv till de. Väldigt meningsfullt blogginlägg detta som bara är fyllt med klagomål och massa tjat från en grinig mig. Imorgon är de dessutom fredag ju, hur ska de bli? Min plan inför helgen ser ut något sånt här…sova och sitta inne och muppa! Visst låter de fantastiskt…NOT!!


Kommentarer
Postat av: Lars Andersson

Se det på den ljusa sidan, du kan köpa hem nåt gott och sitta hemma och mysa i helgen medans ovädret härjar ute....nästa helg kan du ta nya tag:-)

2011-10-06 @ 13:06:00
Postat av: Martina

Tack, ja de låter som en plan =) Ska försöka rycka upp mig, blir roligare både för mig och de runt mig

2011-10-06 @ 13:32:24
Postat av: Gurli

Och så tänker du på mig...som jobbar natt i helgen,då kanske du njuter till fullo av din lediga myshelg med tända ljus ett glas vin å nå gotta ;-)

2011-10-06 @ 14:04:30
Postat av: Erica

Ta med dej Ninisen och kom hit och mys ner er i våran soffa,så dricker vi vin ser på skräckisar och äter massa gottigt..?! :)

2011-10-06 @ 14:10:41
Postat av: mamman

Och så kan du följa med mig på stan efter dagens jobb och införskaffa lite kul till scrapbookingen :D. Då är helgen fylld av knep och knåp typ ;-)

2011-10-06 @ 15:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0