Vårfint i Klockaffären

Idag har jag skyltat om i affären och jag blev faktiskt nöjd tillslut. Va lite putt för att jag inte hade någon bra idé först. Men så kvällen innan då jag låg o försökte sova tänkte jag att man kanske kunde ha lite grus som bas, billigt och lätt att få tag på. Så på morgonen tog jag med mig en påse och fyllde den med massa gatugrus hehe. Så nu ligger det gruset i våra fönster ;D På lunchen åkte jag o p-a och köpte lite fina vårblommor i plast och det gjorde susen. Skönt att få bort is o snö och in med något varmare och vårigare.

Tycker ni de blev fint?


Kommentarer
Postat av: mamman

Jaaa, det blev ju jätte-vårlikt :D. Vad du är duktig :D



Har du tvättat gruset innan du la ut det så det inte är fullt med salt? Kanske inte så bra för kedjor och klockor annars.



Antar att P-A blev nöjd, eller hur :D

2011-03-23 @ 22:29:54
Postat av: mamman

Jaaa vad det blev fint. Riktigt vårlikt :D



Du har väl tvättat gruset så att det inte är en massa salt i det som kan förstöra kedjor och klockor :-(



Antar att P-A blev nöjd nu :D

2011-03-23 @ 22:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0