Va snabbt tiden går



Visst är de bra att veckorna går snabbt, för på helgen får jag ju träffa Koffe igen. Men jag hinner ju inte med någonting av någon konstig anledning. Denna veckan tänkte jag att jag skulle måla och hinna fixa lite vårfint här hemma, men vad har jag gjort?

 

I måndags va jag på möte och sedan handlade jag o mamma mat, på kvällen pysslade jag med lite inredningsdetaljer. På tisdagen grejade jag hela dagen och gjorde kuddfodral och började på en lampa som ska stylas om. Onsdagen jobbade jag och va väldigt trött på kvällen. Idag är de torsdag och idag ska jag en sväng på stan, måste handla mat och köpa lite småsaker, ska även hämta skinnjackan som varit hos sömmerskan. Jag hoppas att jag hinner pyssla med lampan ikväll, men skulle gärna vilja måla klart en tavla också. Imorgon ska jag på stan igen med min kära svägerska och efter det hoppas jag att jag får besök av koffe. Koffe ska ju dock bort på lördag så kanske hinner jag greja klart i lägenheten då?

 

Får väll se. Ni ska få se bilder då min lilla vårförvandling är klar i alla fall =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0