Solgul är kul



Här är ytterligare ett plagg jag köpte igår, en kort citrongul jacka. Har gått o spanat på den sedan den hamna i butik, tycker den är så himla fin.

Till min förvåning va de dock väldigt många jackor kvar och jag som trodde den skulle vara slut innan jag han köpa en. Tänkte för mig själv att de är väll bara jag som tycker den är fin då. Sedan då jag och Linda stod i kön för att betala så såg jag linda snegla på jackan med en lite förundrande min. Haha, de ÄR nog bara jag som ser de söta i den här jackan =D Koffe såg också frågande ut då jag visa den =P Men till sommaren tycker jag den skulle va så fin, jag känner mig fin då jag tar på mig den. Och så länge den gör mig glad så tänker jag bära den med glädje =D

Min solstråle till jacka!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att den är jättesöt :)

2011-03-26 @ 13:10:51
Postat av: Martina

Oj va du va snabb med o kommentera då =D Tack!!!

2011-03-26 @ 13:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0