Några år sedan

Denna bilden är några år, men ändå inte jättegammal och jag är väll mig ganska lik här!

Tänkte jag skulle gå tillbaka i fotoalbumen och visa er några gamla bilder på en yngre Martina. Sånt brukar jag själv tycka är kul. Dock är ju inte just dessa bilder så gamla, men ändå en bit ifrån hur jag ser ut nu.



Här är jag ju betydligt yngre, så snygg så NOT. Haha, ush nu i efterhand tycker jag ju att de är kul och att jag va så söt. Men de där ögonbrynen kan jag absolut inte förstå hur jag kunde ha. Man skulle ju liksom noppa som smala, men jag gjorde dom ju krogiga o fula mest =P Tur att de växte ut o jag fick en nu chans =D



På den tiden då jag gick i 7an någonting kom stormen med att alla skulle pierca naveln och jag ville ju såklart också ha, men de tyckte ju inte mamma. Och eftersom jag alltid ska ha saker som jag vill ha fick jag ju lösa de på bästa sätt. Så jag gjorde som ni ser egna piercings som jag limmade med SUPERlim i naveln. De gick ganska bra att ta bort dom minns jag men de satt ganska hårt fast. Och jag tyckte ju jag va hur snygg som helst. Idag har jag dock fått min riktiga piercing och slipper be mamma om lov ;D



En härlig sommardag på altanen hemma på Sköttorp, jag sitter o komponerar musik! Härliga tider de!



Min älskade Daisy och jag en av de första gångerna hon va ute. Liten och rädd, tur att hennes beskyddande mamma lät henne sitta i knät o spana!


Kommentarer
Postat av: mamman

Hmmm.



Nu får man höra. Hur många hemligheter har du egentligen? Inte konstigt att du låste in dig emellanåt. Kan inte varit skönt med fastklistrad piercing :-/ Men du fick ju bestämma själv där så - Ok då ;-). Hoppas det inte blev några eksem av det.



Är det där hunden som blev ihjälkörd eller? Tycker jag känner igen tiden typ.



Roliga bilder i alla fall, och sommaren är allt bäst tycker jag :D

2011-03-17 @ 10:04:00
Postat av: Martina

Nej, de va inte så farligt de där med piercingen. De enda som jag minns va lite dumt va när de blev limrester kvar i naveln, men de försvan ju tids nog =P hehe



Jo, de va den lilla hunden som fick ett plötsligt slut =/

2011-03-17 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0