Lingon-helg



Kan man va på sämre humör undrar jag? Har haft m*ns (hatar ordet så skriver de såhär xD) hela helgen och ont i kroppen, grinig och nere. Har varit en riktig skithelg då de gäller humöret. Utan anledning har jag bara velat gråta, fräsa utan anledning och haft ont i svank o mage. Koffe gubben har också varit grinig, men jag hoppas att de inte va av samma anledning ;D tror han jobbat o stressat mycket senaste tiden och sovit dåligt. Ingen superkombo att sätta oss ihop den här helgen med andra ord =P hehe


Men nu är helgen över och jag hoppas att min röda vecka också snart är de, jag vill ha tillbaka mitt fantastiska humör som jag hade för 2 veckor sedan. Ska ju planera The big 60 och sånt i veckan, har massa att fixa inför de så jag kan inte vara tjurig just nu.

 

Så jag hoppas verkligen att de vänder snart för de här tar alldeles för mycke energi =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0