Idag



Idag tänkte jag att jag skulle sola inför The big 60, de blev väldigt omständigt kan jag lova!

 

Tog med mig min nya cykelpump ner i förrådet där min cykel står. Tänkte jag skulle fylla på luften innan jag cykla iväg. Och vad tror ni händer…jo istället för att få in luft i däcket lyckat jag tömma däcket helt på luft =S vet inte va jag gjorde men försökte flera gånger att få IN luft i däcket men de va omöjligt. Så nu kunde jag ju inte cykla alls suck. De är en bit att gå till solariet men jag har länge funderat på att prova sola på badhuset som inte alls är långt från mig. Så jag tänkte att idag då jag tvingas gå kanske jag ska gå till badhuset då och prova hur de är där. Osminkad o sleten traskar jag iväg. Jag ogillar ju skarpt att visa mig utan smink och är inte så bekväm i de, men de fick gå.

 

Väl på badhuset står de massa folk o glor och då jag pratar med tjejen i kassan säger hon att de inte har solarier längre…baaaajs! Så va jag hade inte så mycket till val än att traska tillbaka hem till mig och vidare åt andra hållet till de solariet jag brukar åka till. Snacka om att de tog tid den där lilla solningen, måste varit borta typ 2 timmar eller nått. Promenaden till och från solariet tog en timme typ. Så jag fick ju motion o syre i dag i alla fall ;D Ser de som att de alltid är bra med en promenad, men lite störande.

 

Då jag väl va hemma tänkte jag göra massa saker, men jag hade ingen list med nått. Grejade med lite småsaker, men egentligen hade jag velat måla. Har kommit av mig med målandet, inte alls bra. Måste ta tag i de NU!!! Har ju en tavla som jag verkligen vill göra, men jag måste göra klart den jag börjat på först. Kanske kan jag vara lite mer kreativ imorgon, då ska jag i alla fall inte sola ;D


Kommentarer
Postat av: mamman

Oj vilken motion du fått idag då. Inte illa alls. Och du hade ju tur med vädret så det var väl inte helt fel.

Angående ditt målande - man måste inte måla på EN tavla åt gången. Det går bra att hålla på med tre fyra stycken samtidigt. Ena dagen vill du måla på den ena, och andra dagen känns någon annan mer rolig.



Hoppas du kommer till skott i alla fall :D

2011-03-30 @ 22:54:43
Postat av: Martina

Nej nej nej...de funkar inte för mig. Jag tröttnar direkt på den gamla om jag börjar på en ny. De vet jag sedan jag höll på med foton o redigerade, måste göra klart de jag håller på med innan jag börjar på nytt. =)

2011-03-30 @ 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0