I väntan på John Blund



Sitter här o lyssnar på musik och funderar på vart livet bär. De är svårt att veta vad man ska göra o inte, när man ska säga ifrån och vad som är okej, när man överreagerar och inte. Hur ska man veta allt här i livet? Jag antar att man lär sig med tiden typ?

 

Koffe sover sedan länge o jag är pigg som bara den, skulle kunna hålla på i flera timmar till men ska nog försöka sova snart bara för att. Jag kan inte sluta fundera dock. Tycker att vissa folk är så svårt att läsa, va fan menar dom? Hur tänker dom? Varför kan inte alla tänka som mig =D hehe tänk va lätt jag hade haft de då. Killar säger att tjejer är så komplicerade och svåra, spelar spel o så, men för oss tjejer är nog killar ett lika stort frågetecken tror jag. Man kan ju bli helt galen ibland asså =D

 

Snart är helgen över och jag är ledig hela veckan, ska jobba lördag. Men har ändå en del att göra. Ska ju kolla synen på måndag, och på tisdag fyller pappa år så då tänkte jag åka hem och börja med förberedelserna för kalaset på lördag. Kommer säker behöva åka hem typ på fredag också och förbereda de sista sakerna för festen. Men jag hoppas att jag hinner måla lite i veckan också. Har ju börjat på en tavla som jag aldrig hinner slutföra. Har ju dessutom en ny idé som jag vill börja med.  Måste beställa tårtor också så att pappa får sin kaloridos på lördag, kanske blir så att jag smyckar tårtorna med nått? Måste ju även ficka present såklart, men detta är väldigt hemlighetsstämplat så de får ni icke veta nått om ;D

 

Nu är klockan 00:42 och jag hade gärna varit ute o festat typ =P Men nu är jag här hemma o smuttar på en grogg medan hjärtat sover i min säng istället. Har verkligen ingen lust att sova. Spelar ingen roll att jag har jobbat med rummet och hållt på hela dagen, jag är inte trött ändå. Vilken jäkla nattuggla man är =S

 

Blir väll att kika lite bloggar eller nått medan jag inväntar john blund typ =P Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0