Svett svett



Ikväll är de dags igen, vi ska pysa iväg o träna utomhus idag. Va på skivstång och höll på att dö igår, men idag blir de ett lugnare pass. Dock är de ju sjukt varmt ute så kan bli jobbigt, blir ju lätt svettigt och mycket huvudvärk då. Men de är kul att vara igång, man både känner sig och mår bättre! Så efter jobbet blir de att spurta hem för att hinna iväg igen till halv 7, stänger ju klockan 6. Hoppas på att jag hinner i tid =)



Förresten så kan jag meddela att den där rean som jag skrev att jag ogillade självklart skulle bevisa mig fel. Kom tillbaka med 4 plagg för 199kr, så idag har jag fyndat. Ska bla göra en tröja inför Metallica som är på söndag. Så nu nu blir de till att designa tryck och stryka på igen =D


Kommentarer
Postat av: mamman

Det lät kul. Blev det en eller två tröjor kan man undra?

2011-07-02 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0