Rast just nu

Sitter nu o tar en lite kort rast på jobbet. Är äntligen klar med alla försäkringar som skulle läggas in i datorn, man skriver in namn och diverse uppgifter på kunder som köpt klockor. De känns då man suttit framför datorn några timmar och stirrat i de där papperen, dessutom har jag huvudvärk. Ska jobba till klockan 18 idag, sedan hem o äta lite. Ska sedan försöka städa upp de sista hemma o dra över hemmet med damsugaren så de är fint imorgon =D Så ska jag se om jag kan göra ett litet hårsmycke åt min vän Jenny, nått liknande de jag gjorde till mig själv igår med midsommarblommor.

 

Imorgon börjar ”firandet” direkt på morgonen. Kommer göra i ordning mig och sedan åker jag o koffe ut till mina föräldrar och äter midsommarmat, tårta o jordgubbar! Sedan vid 16-17 kommer vi dra vidare till kvällens fest i Marum, Skara. Tyvärr blir vi inte så många, men de är ett skönt litet gäng så vi ska nog kunna ha en trevlig kväll ändå.

 

Jag är skit peppad inför imorgon, jag känner mig som ett barn innan julafton. Jag vet inte varför jag ser fram emot de så, men de kanske är för att de va länge sedan vi sågs allihop. Sedan så är jag på en väldigt bra plats i livet just nu. Äter nyttigt, tränar och känner mig hälsosam. Sedan är de ju sommar och de gör en ju alltid glad med de fina vädret, solen och äventyren. Har hela sommaren klar vad gäller jobb, praktik o semester. Allt har gått ihop så bra i slutändan och de gör att jag kan slappna av o njuta =) För en gång skull går de liksom som man vill typ =P hehe

 

Så nu håller jag tummarna för att de blir mycket jordgubbar, fantastiskt väder, mycket glada miner, lycka i mängder, massa kärlek och att de inte blir några otrevliga fylleskandaler senare på natten ;D

 

Trevlig midsommar allihop!


Kommentarer
Postat av: mamman

Oj det där blev både ris och ros det där. Eller ros och ris kanske blir bättre.



Ser fram emot en trevlig dag i glada människors lag, och att vädret är på vår sida skulle inte sitta fel. Nu önskar vi oss ca +22, vindstilla och sol :D



Sill i alla de former, lax och skinka och så god färskpotatis. Kan det bli bättre :D. Nubben får vi se om det blir något av :D



Välkomna till bords :D

2011-06-23 @ 18:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0