När bloggen tystnar



Hejsan kära vänner o fiender!

De va ett tag sedan jag berättade för er om mitt liv, anledningen? Jo jag hörde att någon dömt mig utifrån min facebook-profil, och genom min facebook kunde man tidigare klicka sig vidare till min blogg. Jag blev så himla arg o ledsen att jag tappade all lust till att lämna ut mig på nätet. Jag har inga problem med att folk kanske inte gillar mig eller retar sig på vad jag skriver, för detta är ju min sida och på min facebook är upp till mig vad jag vill publicera. Men de gör mig ändå lite ledsen att folk drar slutsatser pga vad dom ser på nätet. Jag kände även att de jag skriver inte är till för folk som inte uppskattar de, jag skriver inte bloggen för att folk ska snacka skit om mig o anmärka på vad jag gör. Jag skriver min blogg för att jag gillar att skriva och har mycket funderingar som är skönt att få ur sig och berätta. Då min blogg tystnar är de för att de är något som är för privat att lämna ut. Livet går upp o ner och jag genomgår många förändringar som jag inte tänker prata om i bloggen och då blir de tyst här ett tag. Vad som händer nu vet jag inte, ska göra ett försök till att få igång bloggen igen men jag har så mycket annat för mig så vet inte om jag har plats =P

Tidigare va de ju vinter och jag satt ofta inne och vissa dagar reste jag mig inte ur soffan alls, nu har jag nästan alltid något på gång och datorn är inte på alls så mycket som den brukade. Jag trivs så mycket bättre då jag är på språng, planer och sysselsättningar gör mig glad.

 

Vet inte riktigt vad jag ska berätta! Senaste tiden har jag blivit ett litet hälsofreak, tränar o äter rätt. Inte alls likt mig så jag är förvånad över att de håller i sig =D Idag är tanken att jag ska gömma undan kablar här hemma o lägga dom i kabellister så inga djur kan komma åt dom, och dessutom är de ju lite snyggare att gömma undan dom. Tänkte även städa upp lite här, håller på att gör en rejäl genomgång av lägenheten och städar ur o ändrar om lite. Vissa saker har blitt stående sedan jag flytta in för typ 2 år sedan så de behöver ordnas. Så nu får jag nog ta tag i allt här så jag kommer igång medan de är ljust =P hehe

 

Vi hörs senare ;D


Kommentarer
Postat av: Gurli

Fasen vad arg jag blir när jag förstår att det finns så ruttna personer grr Vet du vad du ska göra,rensa bland dina "vänner" och ställ in din fb så att ENDAST vänner kan se/kommentera dina inlägg !och då kan endast dina vänner läsa din blogg med ;-) Så har jag gjort...

Kram gumman <3

2011-06-21 @ 14:17:10
Postat av: Martina

Yes, jag har alltid haft allt på "endast vänner" på facebook...men tydligen räckte inte de. Bloggen kan ju alla komma åt. Har tidigare varit sparsam med vem som fått adressen hit, men tänkte att de skulle vara roligare att blogga med större publik. Hade dock inte väntat mig fel person skulle hitta hit. Men idioterna kan få hitta hit, jag tänker inte ändra den jag är pga någon annan så de kan säga o tycka vad de vill. Jag bloggar vidare =D

2011-06-21 @ 14:53:42
Postat av: Anne

Vad roligt att du bloggar igen ^^. Jag har tyckt att det vart lite tyst här senaste tiden ;). Och bry dig inte om folk som snackar skit, huvudsaken är att DU vet vem DU är, det är ju det som räknas i långa loppet. Kör ditt race, och vill folk snacka skit, så får dom väl göra det, det är deras problem att dom lever så tråkiga och ointressanta liv att dom måste lägga sig i andras.

Kram.

2011-06-21 @ 15:15:50
URL: http://mumintrolletartblog.wordpress.com
Postat av: Martina

Helt rätt anne! Vi lever bara ett liv så varför lägga energi på att leva de som andra vill. Vi har ju huvudrollerna i våra liv, och huvudrollerna ska ju vara de ballaste. Varför ska vi låta de som har B-rollerna köra över oss? Vi SKA vara superhjältarna i filmen om vår liv!!!!

2011-06-21 @ 15:52:45
Postat av: Anne

Kunde inte sagt det bättre själv :) . Man ska va sin egen stjärna i filmen om ens eget liv så att säga :P hehe.

2011-06-21 @ 16:27:10
URL: http://mumintrolletartblog.wordpress.com
Postat av: mamman

Jäklar vad jag missat. Det där med huvudrollen alltså. Den har jag aldrig spelat vad jag vet. Alltid andra fiolen ... Kanske dags att ändra på det medans tid är.

Hmm? Vad ska jag nu hitta på?

2011-06-21 @ 19:55:30
Postat av: Tina

Välkommen tillbaks! Har kollat var dag efter ett nytt inlägg för det är alltid roligt att se vad du har haft för dej, nu behöver jag inte bli besviken längre nu när du är på G igen.



Har glömt att meddela dej ang.badkläderna, det finns ingen modell med det namnet, det är tydligen ett samlingsnamn för lite tuffare grejer förstod vi.

2011-06-21 @ 21:58:50
Postat av: Martina

Ja nu kommer du troligen få lite nytt att läsa om här i bloggen Tina =D



Hehe, jo jag visste att de va lite tuffare modeller de där. Jag äger en, men skulle inte vara tråkigt att ha en till =D

2011-06-21 @ 22:01:59
Postat av: Tina

Hoppas att du hittar nå´n riktigt läcker bikini, tyvärr så har de inte köpt in några till denna sommaren,kan inte förstå det..

2011-06-21 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0