Igår låg jag och stekte största delen av d...

100media_imag125 (MMS)

Igår låg jag och stekte största delen av dagen, sedan på kvällen grillade jag o Koffe. Gjorde egna hamburgare och satt ute o åt, jätte mysigt. Gjorde en efterrätt på grillen också, ett foliepaket med äpplebitar,kanel och sirap, och till de vaniljglass. Sedan strosade vi omkring på gården och gjorde en liten upptäcktsfärd. Då mörkret börja infinna sig gick vi in och satte oss vid tv'n en stund innan de Va dags att sova. Jag drack en kopp te o Koffe tog en liten nudelsoppa medan vi såg på lite Die Hard. Kvällen va så otroligt mysig och Jag fick verkligen mersmak av de. De enda tråkiga va att Jag vaknade halv 5 klarvaken, men då gick jag upp och fick syn på ett jätte gulligt par harar som satt o åt på gräsmattan. Somnade sedan aldrig om utan åt en fin frukost med Koffe innan de Va dags för han att fara till jobbet. Blev inte många timmars sömn, så ska försöka ta igen någon timme nu!


Kommentarer
Postat av: mamman

Hm. Hur kändes det under den där färgen sedan på kvällen. Inte bra ju :-/



Låter som att ni haft en fin dag :D och kväll.

2011-07-02 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0