Gårdsägare



Tror ni de är Koffe som står där vid altanen???

Nej de är ju inte de, de är nog min farfar eller farfars far tror jag. Jag och Koffe ska i alla fall vara gårdsägare i några dagar. Hela stora gården för oss själva, ska bli kul. Mamma o pappa ska åka bort några dagar så då tar vi över för att hålla ställningarna, se till att kyl o frys fortsätts tömmas, att Daisy får mat, ta in posten och sånt. Men de ska bli skönt att komma ut på landet i några dagar och bara vara där helt fritt, kanske är de ett försmak på framtiden ;) vem vet.

Får väll se va vi hittar på för hyss då vi har tillgång till alla maskiner...hehe

Nej, de blir nog lugnt. Ska försöka få ett par härliga lantdagar. Kanske blir lite fiske, grillning, promenader i skogen, titta på solnedgången och sånt =)


Kommentarer
Postat av: Gurli

Ja,jag hoppas ni blir gårdsfolket i framtiden,ni sköter nog om huset väl ! jag vet vart Evy och Ronny ska resa några dar =P

2011-06-28 @ 15:37:43
Postat av: Martina

Hehe, de vet jag också ;P

2011-06-28 @ 15:44:38
Postat av: mamman

Nu är vi hemma igen och under över alla under - huset står kvar - intakt :D. Och det var väldigt varmt och instängt trots alla som bott här medan vi var borta. Har nog varit en varm dag idag.



Får tacka för hjälpen med kattpassning och husvakt :D

2011-07-02 @ 21:38:30
Postat av: Martina

Nöjet va på vår sida =) ni får åka bort igen om ni vill ;D

2011-07-05 @ 11:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0