Finaste ni!!!


Kollade just min statestik över besökare och insåg att jag har en del trogna läsare som går in på min blogg varje dag trots att jag inte bloggat på 2 månader. De gör mig rörd och väldigt glad, de gör de lite lättare att börja blogga igen =)

Jag har tyvärr växt upp med falska vänner som spritt skit både hit o dit, så de värmer verkligen att inse att jag hittat några riktiga guldkorn senaste åren. De finns personer som ständigt håller ett vakande öga på mig, och när jag förväntar de som minst påminner de mig om att de finns där. Riktiga vänner dömmer en inte, riktiga vänner måste man inte alltid vara glad inför, riktiga vänner snackar inte skit o går bakom ryggen på en, riktiga vänner håller ihop och bryr sig om varandra. Älska mig som mest när jag förtjänar de som minst - de som finns kvar i ens liv efter en jobbig period, de är de riktiga vännerna som är värda att ha. De andra va inte värda att kallas vänner!

Tack alla som finns där för mig

Tack alla som värmer mitt hjärta

Tack alla underbara

Tack till er som finns där när jag som minst förtjänar de ♥

Tack till alla som läser min blogg


Kommentarer
Postat av: mamman

Vad fint skrivet Martina. Hoppas även jag får räkna mig som vän emellanåt ;-)



Ser fram emot mer bloggande :D

2011-06-21 @ 19:47:13
Postat av: Martina

Klart du ska, en av de närmsta också!

2011-06-21 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0