Detta är stort för mig


Jag tillhör de som ännu aldrig handlat över nätet. De enda typer av betalningar jag gjort är då jag köpt kontantkort och betalt räkningar. Men idag är dagen kommen då även jag har beställt något över nätet. Har ett par väldigt kära Jeggings i min garderob som sitter fett bra (precis så som jag brukar uttrycka mig...ehh) och nu hitta jag dom på nätet fast i en annan färg och dessutom till en bra pris utan fraktkostnad. Jag är bekant med sidan genom andra så jag hoppas de ska gå bra =P

Jag har i alla fall bestället ett par jeggings och....ett par skor =P dom va så sjukt snygga så jag va tvungen. Jag är jätte spänd på att få se hur varorna är, jag håller alla mina tummar att de är skitsnygga!!!! Ska bli kul att få ett paket =D


Kommentarer
Postat av: Anne

själv älskar jag att shoppa genom nätet ^^ är ju så kul att få paket hem som man kan öppna med fina saker i :D. Plus att utbudet av saker känns mycket större när man kollar runt på nätet, är så himla mycket man kan hitta ^^.

2011-06-29 @ 07:55:11
URL: http://mumintrolletartblog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0