De va kanske inte så svårt att se att mitt...

100media_imag124 (MMS)

De va kanske inte så svårt att se att mitt hus va ett dockhus, hehe. Men detta är i alla fall mitt lilla hus. Tanken är att Jag ska bygga egna möbler till de, lägga in golv och tapetsera. Hade även tänkt att de skulle få en släng av min egen stil och inte vara sådär super gulligt som alla dockhus annars ska va. Tänker inte göra nått klassiskt. Kanske blir de bara en hobby, men kanske får Jag även ge de till en framtida dotter? ;)


Kommentarer
Postat av: Anne

ska bli spännande att se vad du hittar på för inredning till det lilla huset :) kul idé btw :D

2011-06-30 @ 09:19:21
URL: http://mumintrolletartblog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0