Yeeees!!!

Minns ni att jag gjorde min första beställning via nätet för ett tag sedan?

 

Jag fick mina varor förra veckan, men ja va väldigt tveksam till storlekarna så jag valde att skicka tillbaka dom och byta. Och nu har paketet kommit tillbaka så imorgon ska jag hämta de. Ska blir så kul, hoppas hoppas hoppas storlekarna är super nu. Vill verkligen att byxorna ska sitta bra, Vilas Jeggings är dom bästa byxorna, älskar dom. Skorna slank ju mest bara med för att de va så sjukt snygga =D hehe. Jag blir dessutom lika lång som koffe i dom, så de är de perfekta puss-skorna ;D haha.

Så här ser varorna ut, titta och njut…hehe, jag rimma!!!


Vilas kanonsköna Jeggings, har flera par

Puss-skorna;)


Produkterna kommer från www.smartgirl.se

Kan rekommendera sidan då jag tycker att deras servis har varit väldigt bra. Lätta att ta kontakt med och snabba leveranser!


Kommentarer
Postat av: mamman

Jaha. det var det du mumla nåt om då du var hemma. Ett paket att hämta, men du sa nåt om att du behövde till Skaragatan ... ;-)



Skorna är verklige snygga, men det finns risk att falla framåt tror jag. Ska bli kul att se dig i dom :D

2011-07-14 @ 21:31:40
Postat av: Martina

Hehe, ja de är nog risk att falla åt alla håll i de där klackarna ;D Men snygga är dom i alla fall, så i värsta fall får jag ha dom att titta på =D Ska hämta paketet imorgon =D

2011-07-14 @ 21:45:28
Postat av: Nathalié - Extrem Barnlängtan

Snygga grejor =) Det finns en del på stayhard också :) Jag vann ett presentkort på 500 kr genom fashionzette.se att handla för på stayhard ). ajg slänge baray upp inlägg ett par ggr om dagen o länkade till deras sida och vaöde ut plagg då och då. kika in där vettja ). fashionzette.se, så kanske du vinner och får presentkrtet :)

2011-07-15 @ 01:00:22
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0