Planering


Idag har jag och mina syskon med respektive planerat inför söndagens händelser. Vi har gett mamma och pappa en hemlig resa i 60års present. Så idag har de planerats så att allt ska gå som vi tänkt =D Är supertaggad, känns som att de kommer bli en kanon dag, hoppas att mamma och pappa känner det samma =P hehe. Vad de blir för typ av resa och va vi ska göra är som ni förstår hemligt så jag kan inte avslöja något ännu. Men på söndag bär de av tidigt på morgonen och vi anländer inte hem för än sent på kvällen ;)


Kommentarer
Postat av: mamman

Ja det var väldigt vad det tisslades och tasslades här idag. Försökte pressa Malva på lite hemligheter då jag passade henne en stund, men hon bara bytte ämne typ :D



Ser fram emot söndag och hoppas det inte blir FÖR mycket regn. Lagom är bäst som det heter.

2011-07-20 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0