Nya familjemedlemmen

Nu är min lilla skrutt Dixie äntligen inflyttad hemma hos mig. Hon är verkligen världens sötaste, nyfiken och ska nosa och hoppa överallt. Jag saknade henne hela tiden igår då vi va i Göteborg. Hon är så liten så liten, inte mycket att hålla i kan jag lova. Hon är en dvärgvädur blandat med lejon (kaninsort). Har inte haft tid eller velat ta så många kort ännu eftersom att hon är lite rädd än. Vill ju inte att hon ska bli blind av alla blixtar =P Men några har jag lyckats ta =)

Lägg märket till hennes stora luddiga, tassar. Jätte sött, dessutom har hon ett öra som står upp och ett som ligger ner. Men de kan hända att båda lägger sig ner när hon växer!


Kommentarer
Postat av: mamman

Nog är hon söt så det räcker och blir över :D



Undras vad hon blir för färg då hon växt klart. Nu ser hon ut som persian typ. Eller kanske angora. Jättemjuk och gosig. Måste man borsta och trimma sådana här djur?



Hoppas få möta henne live en dag ;-)

2011-07-04 @ 14:19:38
Postat av: Martina

Ja de är ju svårt att veta hur hon kommer se ut då hon växt klart. Men man kan säkert trimma pälsen om den är i vägen i ansiktet eller i baken. Men vi får se hur lång pälsen blir =)

2011-07-04 @ 17:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0