Ny vecka

Ny vecka och nya tag! Har varit lite strul senaste dagarna så har inte kunnat blogga. Men nu ska jag väll kunna styra upp de lite igen tror jag =)



Vill berätta att fredagkvällen gick kanon och både jag och malva skötte oss, koffe följde med han också =) Malva drack sin välling och somnade direkt då jag la henne. Hade på mig mina hängslebyxor, tyckte de passade då man skulle vara barnvakt ;)

 


I lördags va vi på vinfotbollen hela dagen…nästan! Va jätte fint väder och hade himla kul. Dock blev jag väldigt sleten efter några timmars vindrickande och både humör och ögon orkade inte riktigt med. Somnade som en stock då vi äntligen kom hem någon gång på natten, vet inte ens när jag om hem =P Men 12 timmars festande blev de i alla fall. Har lite bilder att visa, men hinner inte lägga in dom nu så ni får vänta lite till på dom, håll ut!!!

 


Kommentarer
Postat av: mamman

Vad kul att vara barnvakt va? Hon är bara såååå härlig stora Malva :D

2011-07-19 @ 21:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0