Inga sura miner!!!!



Jag har en vanlig kanin, vanlig fast ovanligt vild ;D haha. Dixie är mycket rastlös efter att inte fått komma ut något igår eftersom att jag inte va hemma nått. Så idag ska jag ta med henne till mamma och pappa så hon ska få springa tills hon inte orkar mer =D

 

Igår va världens bästa dag, eller i alla fall kväll. På dagen jobbade jag ju, men efter jobbet åkte jag direkt till en restaurang här i stan och mötte upp mamma, pappa, Richard och Marianne. Hade inte ätit nått på hela dagen så min mage blev väldigt glad också. Jag åt världens bästa super goda Black & White med potatisgratäng. Så sjukt gott, precis vad jag ville ha. Till det blev de ett glas vitt ;) Till efterrätt åt jag choklad/kaffe brownie med likör och cocos glass, fantastiskt gott vill jag lova. Är så himla glad just nu, det där restaurang besöket va precis vad jag behövde efter att jag varit så himla nere hela veckan. Är verkligen jätte tacksam för de så tack ni som va med och fick mig på så bra humör

 

Då jag anlände hem vid åtta tiden så pratade jag lite med Koffe i telefon. De hade fest i skara och jag har försökt intala mig själv hela veckan om att jag inte kommer kunna gå eftersom jag jobbar idag lördag. Meeeeen, då va ju världens bästa Berra med bil i Lidköping och erbjöd sig att hämta upp mig, och då blev de ju som de blev ;D Åkte med Berra till skara och hamnade på festen i alla fall och efter de blev de utgång till stadt. Att få träffa folk som jag inte sett på så länge och få festa lite behövde jag de också, de gjorde mig ytterligare lite glad. Och att få träffa Koffe efter en vecka va också så sjukt skönt, saknat han så.

 

Enda som kanske inte va så bra under kvällen va att stackars mamma kom till skara och körde mig hem på natten så jag skulle slippa ta bussen och gå själv genom stan hem. De va absolut inget hon va tvungen till att göra, men snäll som hon är så kom hon ändå. Tror kanske mamma förstod att jag behövde både restaurang besöket och lite fest med vänner för att hitta tillbaka till lyckan och komma på fötter igen efter veckan som gått. Jag är så extremt tacksam, tusen tack mamma för allt, du är bäst i världen!!!! Kan inte beskriva hur glad jag är, de är en sådan lättnad att må såhär bra igen =D Nu fortsätter jag på dehär spåret ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem Barnlängtan

Uuunderbart att höra raring! Hoppas det håller i sig nu :) <3

2011-07-23 @ 13:07:30
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: mamman

Tack för uppskattningen och håller med Nathalié. Håll fast vid detta humöret några dagar nu. Kommer ju alltid dalar men med lite positivt tänk så kommer du nog över de värsta ravinerna via nån bro typ ;=)



Vi ses snart igen och vi får se vad det blir för gott fika idag då ...

2011-07-23 @ 14:25:58
Postat av: Nathalié - Extrem Barnlängtan

Det samma :).



Ja, det tycker jag allt också! Jag har inga problem att ta mig till Lidköping och är ledig förutom måndagar, så när du kan hojta till!



Kramar

2011-07-25 @ 20:09:56
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Nathalié - Extrem Barnlängtan

Haha, oh ja, det har vi allt haft ;). Men ja, ungdomen.. Vad ska man säga? Jag var extremt bångstyrig som tonåring och var svinig mot alla som brydde sig om mig. Tur att man är förändrad nu och vår vänskap har tagit fart och dig är den enda jag litat på till 100% i alla år och gör det än idag! Så jag är glad jag med, det kan jag lova :) Kram

2011-07-28 @ 18:58:30
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0