Hjulafton 2011

Hade en väldigt mysig kväll igår, de va Hjulafton här i stan vilket innebär massa sköna åk på både 2 o 4 hjul. Såg en hel del som man inte skulle tacka nej till att äga =D Gillar kortet i mitten med backspegeln som är massa döskallar, älskar döskallar. Skitsnyggt va de! Blev även lite mjukglass i solen. Mycket folk, men för en gångs skull störde det mig inte. Brukar få lite panik bland stora folkmassor men de kändes inte av igår. Kvällens bästa va raggarbilarna och alla söta hundar man såg ;D hihi. Koffe vill ha en raggarbil så jag har väll blivit lite påverkad av honom =)

Dessa bilar va de jag gillade bästa. Den översta a coolast inuti med sina svarta slitna skinnsäten, men den längs ner hade mycket snyggare front tycker jag. Men drömbilen ska vara en Bonneville, gärna matt svart, men blank går också. Och ”vår” bil ska självfallet ha en döskalle fram på huven ;D Satan vilken cool bil vi skulle kunna ha =D Hoppas koffe hittar en!!!


Kommentarer
Postat av: mamman

Tack för titten. O vad typiskt att hjulafton skulle vara just den dag som jag var borta. Hoppas jag kan gå nästa år :D

2011-07-02 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0