Grillmåndag



Kanske inte världens roligaste blogginlägg, men vill ändå rekommendera inomhus grill för er stackare som inte har balkong precis som jag. Igår satt jag och hade fönstret på vid gavel och grillade på kvällen då jag kom hem från jobbet. Självklart är de inte samma sak som att grilla utomhus, men man får lite känsla i alla fall. De blir riktigt gott dessutom tycker jag, så de duger absolut för mig. Grillade kyckling, svamp, paprika, tomat och värmde vitlöksbröd. Till de serverade jag även kall tzatziki!

 


Kommentarer
Postat av: mamman

Ser inte helt fel ut. Tur att jag redan ätit.



Blev nyplockade kantareller, egenodlad färsk lök i en fin omelett och ett glas rött så här på tisdag kväll för oss :D

2011-07-19 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0