God kväll!!!



Nu ska vi se om jag kan blogga lite igen. Har haft lite mycket i huvudet senaste dagarna så därför orkade jag inte blogga. De är ju dock fredag imorgon så de lär väll kanske inte bli så mycket bloggande för än de är helg igen och jag inte har tid för nått bloggande =/ men jag ska försöka!

 

Idag har jag varit hemma på Sköttorp och ätit middag hos mamma o pappa, bror med familj va också med. Blev en mysig liten dag. Dixie fick även hon åka med, så hon va nog också nöjd efter lite skuttande i gräset. Malva tyckte att Dixie va väldigt spännande att gå efter och klappa, men Dixie blev mest rädd tror jag =P Så är de när man är en liten skrutt, man är rädd o försiktig. Jag och Linda tog en promenix och senare på kvällen åkte vi o träna. Känner mig ganska slut i kroppen just nu men de är faktiskt mest skönt. Imorgon ska vi dra dit igen och köra styrketräning klockan 8 på morgonen. Härligt!!!!

 

På kvällen imorgon ska jag få vara barnvakt åt sötnosen Malva och vi ska leka helt själva medan Daniel o Linda ska gå ut och äta och besöka bion. Ska utföra mitt största test hittills, ska nämligen få göra alla nattrutinerna med Malva. Ge henne välling, byta blöja, borsta tänderna och sedan natta henne =) Kommer bli roligt och lärorikt, får hoppas att Malva inte blir förtvivlad då hennes vanliga nattare inte är där bara. Men dom kommer ju hem tids nog så de ska nog gå bra! Ser fram emot de =)


Kommentarer
Postat av: mamman

Hur ska detta gå? Tänk om Malva får för sig att göra ifrån sig redigt precis innan sänggående ;D. Då kallar du kanske in förstärkning? Mig :=))



Nej det går nog bra. Bara byta och se glad ut. Hoppas ni får en trevlig kväll med fina Malva.

2011-07-14 @ 21:35:33
Postat av: Martina

Ja, de ska nog gå bra, är inte orolig alls =) Ska bara bli trevligt =)

2011-07-14 @ 21:46:57
Postat av: Anonym

Det kommer gå hur bra som helst! Du är ju Malvas favvo faster :D Men det var nära att det blev inställt för på något vis så hade biljetterna vi bokat försvunnit och det var inte många platser kvar nu. Men nu har vi bokat nya, inte lika bra tyvärr men det blir nog bra ändå. Ses imorgon, pigga och glada för lite träning :D

2011-07-14 @ 23:05:23
Postat av: Linda

Du fatta att inlägget var från mig va? ;)

2011-07-14 @ 23:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0