De blir bara fel


(Bilden är gammal)


Är just nu inne i en period där allt bara går fel och humöret svänger som en basketboll på match. Jag blir ledsen för minsta lilla, kan ta 1 sekund så känns allt skit och 5 minuter senare händer något annat som får mig på topp igen. De är verkligen jobbigt, jag kan inte hantera situationer, jag tappar kontrollen. Hur jag än försöker så misslyckas jag. Tror inte de gått en dag på snart 2 veckor som jag inte känt mig väldigt nere. De är också svårt att ta tag i sig själv då man hamnat i en sådan här svacka. De blir mycket med jobb, djur och träning just nu så jag hinner sällan slappna av ordentligt och samla mig. Jag hoppas verkligen att de vänder snart, ni får stå ut med dålig uppdatering och pissiga kommentarer från mig tills vidare =/


Kommentarer
Postat av: mamman

Blir nog bra ska du se. Se till att vila och ät ordentligt. Vi hörs i morgon :D



Filmen var rörig men rätt rolig :D

2011-07-20 @ 23:27:19
Postat av: Nathalié - Extrem Barnlängtan

Jag tror också det blir bra snart, du kanske har någon sorts sömnbrist just nu? Det kan ställa till ordentligt.. Ta bara det som är viktigast och ta hand om dig själv, om du mår bra av att träna, träna! Men om du tycker att det stjäl lite av din egentid, som det verkar som att du verkligen behöver just nu, så strunta i träningen, det kan man alltid komma tillbaka till.



Kram <3

2011-07-21 @ 10:01:46
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja de har du så rätt i nathalié! Det är mycket just nu, men samtidigt mår jag bra av att vara upptagen och inte bara sitta. Lite svårt de där, blir rastlös om jag sitter och blir trött av massa saker som ska göras. Men jag är hellre trött och upptagen än rastlös och pigg. Det jobbiga är när mitt humör svänger så folk i min omgivning tar illa upp. Och när jag själv undrar dagen efter hur fan jag tänkte dagen innan. Skumt, men jag jobbar på de!

2011-07-21 @ 16:43:22
Postat av: Nathalié - Extrem Barnlängtan

Jag förstår känslan... Hoppas iaf att det löser sig, det gör det till slut!



Ja det med barn är ju ganska stort.. Eg vill jag inte ha barn JUST NU, för nu börjar jag äntligen bli liiite social igen och då är det bättre att bygga upp den sociala förmågan. Men som du säger, vilken underbar känsla detmåste vara!

2011-07-21 @ 23:41:13
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0