3 Juli 2011

Igår va vi i Göteborg för att kolla på The Big 4 med Megadeth, Anthrax, Slayer och Metallica i spetsen. Så sjukt bra show, så jäkla skönt tryck, älskar konserter!!! 

Vet inte riktigt vad jag ska säga om de mer än att de va suveränt, asvarmt, härligt, fantastiskt och alldeles, alldeles underbart!!! Metallica är grymma live och jag kan inte säga att jag har nått att klaga på förutom att jag sakna två låtar, men man kan ju inte få allt ;D Kalaset va slut klockan 24 och runt 1 började resan hem. De va köer ut ur Göteborg ett bra tag men efter de va de full fart hem. Runt kvart i 3 anlände vi hem sjukt trötta. Blev lite snabbt mys med Dixie innan vi slängde oss i sängen. Hon såg så ensam ut. Hon är ännu själv i sin bur tills hon vant sig, sedan ska grisarna få flytta in hos henne.
Somnade som en stock och sov asskönt tills klockan tyvärr ringde 08:45….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0