Slingor



Idag har jag lagt i lite lingor i mitt hår, dom blev lite guldiga. Syns inte så bra på bild, men de blev väldigt fint. Har inte hänt så mycket som är värt att berätta känner jag. Har målat lite idag men kände efter bara en liten stund att jag ville ta de lugnt och slappa lite. Så jag la ner målandet ganska fort för att fortsätta en annan dag. Har ju faktist målat ganska mycket senaste tiden så de känns okej att jag lägger ner penseln lite.

Skriver igen då jag har nått att berätta =)


Kommentarer
Postat av: mamman

Jo nog syns det. Helhetsintrycket blir ju ett ljusare hår :D. Precis som mitt blev - ljusare men men en liten klippning ;-)

2011-01-25 @ 13:07:07
Postat av: Linda

Nu vet du ju iaf att du passar i väldigt många olika hårfärger :)

2011-01-26 @ 16:15:37
Postat av: Martina

Hihi, ja nu har jag äntligen vågat testa lite =D Känns skönt att ha gjort de!

2011-01-26 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0