Sjö på jobbet?


Idag har jag tagit bort allt julpynt i affären, inga mer tomtar o granar nu. Dock kände jag att de va lite tidigt att göra vårskyltning, så jag funderade ut ett vintertema. De fick bli en isplätt med snö och isblock runt, lite stenar o kvistar. Tycker att de blev väldigt bra, idén va ju liksom lite knasig hehe. Men tycker att ja lyckades ganska bra med att få de att se ut som is =)




Frasse va dessutom med mig typ hela dagen, han ville ständigt kolla va jag höll på med och skulle med överallt, upp och ner för trappen och hit o dit. Försökte mig på att lära Frasse att stanna i verkstan med grinden öppen. Har ju alltid grinden stängd så att han inte kan springa ut i affären, men nu börjar de bli dags att han lär sig att han ska stanna i verkstaden utan grinden. Vissa stunder gick de riktigt bra och andra gånger kunde han inte låta bli att springa ett varv i butiken. Men träning ska väll ge resultat längre fram får man hoppas =)


Kommentarer
Postat av: mamman

Oj. Ja det blev verkligen snyggt. Synd jag missade det när jag var i stan, men fotona är bra så. Ser faktiskt ut som en isbelagd sjö nedre bilden. Häftigt.



Bra gjort :D

2011-01-12 @ 22:40:25
Postat av: mamman

Oj. Ja det där blev snyggt. Ser verkligen ut som en isbelagd sjö den där nedre bilden. Synd att jag inte såg fönstren då jag var i stan. Men fotona är bra så ...



Bra jobbat :D

2011-01-12 @ 22:42:10
Postat av: mamman

Hej igen.



Krånglade då jag la in ovanstående kommentar, så det blev två av någon anledning. Kan du ta bort någon av dom eller går inte det?

2011-01-13 @ 10:04:09
Postat av: Tina

Superbraaa och riktigt fräscht!!

Gôtt att slippa skylta med alla dessa småpryttlar, för skylta tyckte jag inte var så himla kul som du förstår.Nu klär jag av och på skyltdockor istället, rejäla saker!!!Kul att du är så aktiv med din blogg. alltid lika kul att se vad du (ni) har för er.

2011-01-16 @ 17:51:24
Postat av: Martina

Va kul att du gillar de Tina =) Har du fått nytt jobb igen då undrar man? Låter kul med skyltdockor, de vill jag också hålla på med =D



De är svårt att få tiden att räcka till att blogga, men ja försöker hinna med de någon gång i veckan i alla fall =)

2011-01-17 @ 17:04:12
Postat av: Tina

Ja, jag jobbar hos Max Mode igen. Gjorde ju det i somras, då blev det ingen fortsättning men nu är jag tillbaka och har fått en tillsvidareanställning på 35 tim i veckan.Nu är jag i huvudsak i Skarabutiken, i Skövde enbart varannan fredag.Butiken i Skara kommer att avvecklas till sommaren om det inte kommer nå´n som tar över den.Men då får jag jobba i Skövde istället det är ju helt OK.Har du vägarna till Skara så kan du väl titta in.

2011-01-18 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0