Har gjort en lista...



Har gjort en lista över mina mål 2011. Har gjort 2 listor tidigare och det känns bra att ha lite mål att försöka nå. Har tidigare lyckats ganska bra med mina mål, så hoppas på de även detta år. Dock tänker jag inte avslöja mina planer utan vill hålla dom personliga. Kan dock hända att jag delar med mig av lyckan då jag genomfört de olika punkterna =)

Jag har under många år sagt att då jag är 25 kommer jag ha ett av mina bästa år, ja kommer hitta mig själv som människa och hitta ro med mitt liv. Jag har alltid hoppats på de, och kanske blir det så. Jag har en väldigt bra magkänsla i alla fall.

Så eftersom detta året ska bli så fantastiskt har jag utsett Katy Perrys låt Fireworks till mitt års signaturmelodi. Tycker det är en jätteglad låt, skön, hoppig, positiv och ger motivation. Se videon o lyssna på låten genom o klicka på länken http://www.youtube.com/watch?v=QGJuMBdaqIw


Kommentarer
Postat av: mamman

Jösses vad du är smart. Och flitig.



Ska bli jättespännande att se vad dina mål är för jag hoppas få veta när delmålen är nådda :D.



Nu är mitt mål sängen. God natt :D Vi hörs i morgon.

2011-01-03 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0