Gissa vart jag varit...

På ikea såklart ;P hihi


 Jag och Koffe lånade kärra o bil av mamma o pappa, sedan bar de av mot götet och ikea. Då vi kom fram åt vi de första vi gjorde, koffe är ju typ ständigt hungrig hehe. Då magarna va nöjda så va vi redo för shopping =) Åh så mycket fint man hittar, och man vill ju ha typ allt. Men har varken pengar eller plats för allt just nu så jag nöjer mig med att drömma o planera. Vi hittade bla vårt framtida kontor =D Skitnajs va de!!! Såg även massa fina kök som man bara viiiiiillllll haaaaaa!!! Jag och koffe planerar för fullt hur Sköttorp Mansion 2030 ala Martina & Koffe ska se ut =P haha, man kan ju skojja lite i alla fall. Men vem vet?



Hittade ett superbra sminkbord som jag överlägger att kanske köpa mig i framtiden. Superbra ljus, behöver en fast plats för smink o hårfixing då de är ett stort intresse som ingår i min vardag



Här är vårat blivande spel/mys-rum som vi ska ha på sköttorp mansion =D Sjukt sköna soffor o sånt, va jättemysigt. Tänk att få ha familjekvällar och bjuda hem folk man tyker om och sitta här och äta gott, spela spel o umgås. Ja de slår vi till på tycker jag ;) 




Och här ser ni vårat kontor. Var sitt skrivbord med egen dator, organiserat i pärmar o lådor över, var sin skön stol, super! Tänk att ha de såhär, skulle vara så bra att redigera foton och sånt här. Perfekt att jobba med sånt här! Vill HA!!!

Vi hade en fantastisk dag, blev lika kul som jag hade hoppats på. Supermysigt o tervligt, ingen stress för omväxling utan bara trevligt strosande.



Tack mamma o pappa för lånet av superbilen och kärran ;D Va kanon!!!


Kommentarer
Postat av: mamman

Det var roliga bilder och fina planer. Synd att vi inte är medräknade i dom bara ;-) Antar att ni inte vill bo i Sköttorp mansion med oss här ... Fast ni kan husera på övervåningen ju. Yes :D



Så då var det avklarat. Nu ska vi bara börja samla pengar så fixar det sig. Eller??? ;=)

2011-01-12 @ 22:35:03
Postat av: Koffe

de va en bra resa, tack igen för lånet :)

2011-01-13 @ 16:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0