Från skunk till hunk?



Jag bara måste ju lägga upp en bild på hur Koffes vardagsrum ser ut nu då vi renoverat de. Tycker att skillnaden är enorm och jag är verkligen supernöjd med resultatet, tycker de blev så mycket varmare o mysigare. Tidigare kände jag mig inte alls hemma där och jag kände mig lite felplacerad på nått vis, kändes alldeles för mycket ungkarlslya typ =P Men nuuu känner ja mig väldigt hemma, och visst ser rummet nu mycket mer vuxet ut och tycker de passar Koffe mycket bättre. Ni får nu bortse från de fruktansvärda foppatofflorna som sabbar hela efterbilden, men hade ingen bild som Koffe inte va med på =P Till vänster ser ni också min tavla som Koffe fick av mig i julklapp =D


Kommentarer
Postat av: mamman

Men vad du är snäll då. Vaddå skunk? Tycker det var fint före också, men ser nog lite mer ombonat ut nu. Varmare på nåt vis.

Blev ju riktigt bra med de där gardinerna, och vilka snygga byxor sen ;-)



Ni har gjort ett bra jobb :D

2011-01-19 @ 22:05:06
Postat av: Martina

Hehe, jag skrev skunk bara för att de rimmade ju =P försökte vara rolig typ höhö

2011-01-19 @ 22:28:14
Postat av: Marianne

Jo, men det var verkligen skunk innan. Ni har gjort en gedigen make-over och jag måste säga att golvet är oerhört snyggt. Men skamligt att Koffe trampar på det med såna avskyvärda tofflor... trodde han hade mer klass än så.. :p

2011-01-19 @ 22:41:39
Postat av: Martina

Hahaha, jo jag vet...de är inte vackra de där tofflorna precis ;P Har försökt intala han de hehe. Kul att du gillade make overn i alla fall =D

2011-01-20 @ 11:08:43
Postat av: mamman

Till Koffes försvar kan man väl säga att det är tur att tofflorna är den färg de är. Hade dom varit gula, blå eller röda så ... =/

2011-01-20 @ 22:32:54
Postat av: Martina

Håller med dig mamma, svarta är betydligt mer diskret =P

2011-01-21 @ 01:03:50
Postat av: Nadia

Det ser mer 2010-tal ut efter... innan känns det lite 80-tal...

2011-02-08 @ 22:56:40
URL: http://nadiosch.blogg.se/
Postat av: Martina

De tar jag som en komplimang Nadia =D

2011-02-10 @ 00:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0