14 Februari 2011

Igår hade jag en så otroligt mysig kväll. Den blev typ inget som jag hade planerat men de gjorde inget...

Jag insåg i sista stund att de inte gjorde något att koffe va lite sjuk (fast klart jag önska att han hade mått bra), att de inte gjorde nått att vi inte orkade gå på restaurang, att de va okej om jag inte kände mig superfin och jättefixad. Insåg att de viktigaste av allt va att jag fick spendera kvällen i världens bästa famn, i koffes famn. Enda stället på jorden som jag känner mig helt trygg på. Hade inte träffat han på en vecka, spenderat hela helgen utan honom så ni må tro att lyckan va total. Mådde så bra av att ha han här =)

 

Jag lagade lite mat, koffe fick presenter som jag köpt, jag fick jättefina röda rosor, och sedan åt vi efterrätt och såg på Heroes. Efterrätten bestod av frukt och bär som vi doppade i chokladfondy, och de va helt klart jordgubbarna som va godast att doppa. Mums!!! =D

 

Hade som sagt en helt underbart mysig kväll, och jag sov som på moln hela natten! Så skönt har jag inte sovit sen koffe va hos mig senast. Så nu längtar jag efter han igen då han har åkt hem igen, hoppas han blir frisk och att helgen kommer så fort som bara möjligt =P


Kommentarer
Postat av: mamman

Oj vad fint det ser ut och vad roligt att det blev som det blev när det inte blev som det var tänkt :D



Det är en sak jag lärt mig av med sedan jag blev mamma, och det är att det är ingen idé att planera något. För det är alltid något som sätter käppar i hjulet och då blir man förbannad. Bättre att ha olika vägar att gå i skallen och välja den som passar när det verkar lämpligt.



Håller tummen för att helgen ändå kommer med trevligt sällskap :D

2011-02-16 @ 12:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0