Ni har frågat vad mitt nya jobb är. Egentl...

100media_imag150 (MMS)

Ni har frågat vad mitt nya jobb är. Egentligen är de en praktikplats, men tanken är att jag ska anställas senare. Jag Känner mig dock redan anställd då jag fått eget skrivbord och blivit så fint välkomnad. Va är de då för ställe? Jo, Dialect heter vi. Vi har en liten butik med allt från dataprylar, mobiler, faxar, skrivare osv. Vi säljer även våra tjänster i form av service. Vi monterar och bygger telefonväxlar. Våra kunder är främst företag, men även privatpersoner är välkoma. Min huvuduppgift är att hjälpa till i butiken. Detta va lite kort om vad jag nu har för mig. Bloggar via mobilen så blir lite jobbigt att skriva för mycket, så hoppas ni känner att ni fått lite information i alla fall =)


Kommentarer
Postat av: mamman

Känns bra det här :D



Du är redan ett med "ditt" företag ser jag. Önskar dig lycka till och tror nog att du kommer fixa detta även om det kan kännas lite mycket och svårt att ta in allt så här i början.



Ha en fin dag :D

2011-08-25 @ 09:43:13
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Låter kul :). Där kommer du nog kanske trivas även i fortsättningen :).



Hoppas helgen blir br! <3

2011-08-26 @ 12:49:30
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0