Livet just nu i bilder



Min och koffes semester har börjat och vi gör nu de bästa för att njuta av den. På lördag åker vi till gotland, ska bli så mysigt. Förra veckan va vi på julita med min familj, vi har grillat och varit på picknick. Koffe har dessutom köpt en ny glidarbil som vi ska glida runt i. Så mysigt att sitta där i lilla raggarbilen o höra på ljudet med vinden i håret =D De blir nog inte mycket bloggande nu då de är semester tider. Men kanske blir lite bilder då och då som dessa =) Trevlig sommar på er alla!!!










Kommentarer
Postat av: Nathalié

Du är så galet fin, kvinna! Och fan vad snygg bränna du har! Jag är blek som fan, haha, ska sola imorgon på Sommarland iaf xD. Hoppas ni får det trevligt på Gotland :) Kram

2011-08-01 @ 22:09:15
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: mamman

Vilken fin bild. Vem har tagit den? Jag menar den nedersta alltså.



Tack igen för den fina resan ni bjöd oss på. Det var så fantastiskt roligt alltihop :D.



Hej från mig

2011-08-01 @ 22:18:47
Postat av: Martina

Söt du är Nathalié, jag solade som attans för att kunna använda mina korta jeansshorts just den dagen ;D Inte ofta jag är bekväm i o visa benen annars. Brännan försvinner så fort på mig så får kämpa för o ha kvar den =/ Jag har du inte sett att du är blek, så de är nog vara en fixidé du har ;)

2011-08-01 @ 22:22:33
Postat av: Linda

Vilka fina bilder :) speciellt den på dig och Malva! Hon är ju bara så söt min lilla tjej <3 och du med såklart ;)

2011-08-01 @ 23:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0