Imorgon börjar jag på praktik. Känner mig ...

100media_imag149 (MMS)

Imorgon börjar jag på praktik. Känner mig lite nervös, lite orolig, lite spänd, men de ska även bli kul. Vet inte alls vad som väntar mig, men är säker på att de kommer bli en stor förändring i mitt liv. Jag som gått hemma så mycket ska praktisera från 8-17 i 3 månader. Känns som om de är en evighet, känner mig orolig för att Jag inte kommer klara de. De blir en sån plötslig helomvändning. Första tiden kommer troligen bli väldigt väldigt utmattande med ny intryck och långa dagar. Men sedan kommer de nog bli kul. Bara jag klarar första tiden och min kropp klarar av de utan att bryta ihop och känna stress...


Kommentarer
Postat av: mamman

Klart du klarar det. Bestäm dig för att det är du som bestämmer och inte kroppen och känslorna. Kör över dem och tänk bara positiva tankar. Kolla även länken som jag lagt ut på fb. Den kan vara till nytta :D

2011-08-22 @ 09:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0