Tips

Jag måste få tipsa alla som älskar att vara bruna om den här fantastiska produkten. Vill du ha ett brunt ansikte, hals o axlar är denna perfekt!

De är en brun utan sol speciellt framtagen för ansiktet. Jag skaffade den för att jag har känslig hud i ansiktet och inte vill smeta in mitt ansikte med massa konstiga krämer som framkallar blemmor. Jag har haft den i flera år och de är massa kvar av den. Jag tar lite på en bomullspads och drar den sedan över ansiktet. Man behöver inte alls mycket och jag har aldrig misslyckats och blivit som en morot, och heller aldrig fått några oönskade sträck. Så jag vill verkligen hissa denna produkt, den va säkert inte gratis, men den håller sjukt länge och är extremt bra så den är absolut värd att spendera lite extra på om man vill bli fint brun =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0