Skitfredag...



Mitt humör ikväll är långt ifrån vad jag hade hoppats på, mår förjävligt helt enkelt. Känns jobbigt allting och orkar inte med nått alls just nu. Får hoppas att jag mår bättre imorgon då jag ska upp och jobba. Imorgon kväll är de The big 60, årets fest! Jag hoppas på att de ska bli skitkul då vi förberett och grejat så. Dessutom ska alla syskonen sova hemma och de känns verkligen hur kul som helst att ha hela familjen samlad. Jag hoppas på en riktigt fantastisk kväll med god mat och smarriga drinkar. Så jag hoppas verkligen att jag känner mig gladare imorgon. Blir nog sängen tidigt ikväll så man hinner vila upp sig och bli på bättre humör tills imorgon. Sova bort alla jobbiga tankar och skit som rör sig i huvudet. Vill inte att nått ska få förstöra morgondagen, ska ha så sjukt kul imorgon….så DET så =P hehe


Kommentarer
Postat av: mamman

VAr inte ledsen. I morgon blir en annan dag och då hoppas jag alla är glada. Du också :D



R & M är nu installerade i "sitt rum" och D's rum väntar på sina gästar :D.



Hoppas du inte är för ledsen. Allt blir bra ska du se.



Kram och tack för idag :D

2011-04-01 @ 21:03:16
Postat av: Martina

Jo jag hoppas att morgonen blir bättre då vi kämpat så, hoppas på att vi alla ska få de riktigt kul då!

2011-04-01 @ 21:19:47
Postat av: mamman

Hihi. Vi har tjuvstartat liiiiite med att festa till det med Big Bang Theory. Det var riktigt roligt. Pappa börjar känna sig klar och nu återstår dukning och det ska väl inte bli för jobbigt hoppas jag :D Vi ses i morgon. God Natt :D

2011-04-01 @ 22:44:34
Postat av: Linda

Nu ska du vara glad för imorgon är det PARTYYY!!! Vi ska ha så roligt :D

2011-04-02 @ 00:00:30
Postat av: Martina

Hell yeah ;D Imorgon är de rejäl fest =D hihi

2011-04-02 @ 00:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0