Måndag


Bild från google


 
Den här veckan börjar i full fart! Idag står jobb på schemat, och imorgon ska jag till Skövde och erfara hur de går till under rättegång.

Resten av veckan sedan är inte helt fastställd, men på lördag är de spelning i Skövde vet jag. Och någon dag vill jag jobba på min nya bild o redigera den, en dag vill jag även måla lite. Sedan har jag också börjat fundera på att köra en nyttig period, vill börja småträna lite och äta lite bättre. De kommer i perioder för mig och de gå upp o ner. Jag har inte haft ork eller tid att träna, men jag har tänkt väldigt länge att jag ska börja hemma lite smått för o komma igång. Nu då de har blivit varmt o vår känns de mer motiverat att gå ut och promenera/jogga, så Koffe och jag ska försöka göra de någon gång i veckan =)

 

Helgen har för övrigt varit väldigt bra, har gjort mycket kul =D Varit i Skövde, ätit god mat, träffat trevligt folk, myst och sett film. Fylleslaget va också roligt tills jag mådde lite väl illa, och början på dagen efter kunde väll varit roligare också, men de är smällar man får ta och jag är glad ändå. Något som dock oroar mig är att jag har börjat hosta lite igen =( och befarar nu att de kommer dra igång igen och att jag kommer bli tvungen att besöka läkaren igen. Fattar inte va de kommer ifrån? De vet ju inte läkarna heller, jättejobbigt att inte veta varför jag får de =/ Men hoppas de går över av sig själv, vi får vänta o se!

 

Nu ska jag fortsätta jobba och får något gjort här, trevlig dag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0