Glasögonorm



Idag har jag varit hos optikern igen och tagit beslut om vilka bågar jag ville ha. Har ju inte berättat hur synundersökningen gick, men jag såg väldigt bra. Hade lite lite synfel, så jag kunde skaffa antingen ett par för nära håll då jag typ sitter vid datorn och stirrar mycket på den, eller så tyckte han att jag skulle skaffa ett par som jag kunde ha lite oftare som när jag ser på tv och ska läsa saker på håll.

 

Shit va smart jag kommer bli nu då jag får bågar ;D det blev 2 stycken och de billigaste paret på köpet. Lyckades pruta ner ena paret för att de va utgående modell och hade världens minsta lilla repa på insidan =P Man tycker ju de är kanon att man får 2 par för priset av en, men de gör de ju bara svårare o välja hehe. Hon som hjälpte mig gick ju till och med bak på lagret för o se om hon kunde hitta nått som va mer min stil. Och de va just då hon kom ut med ett av paren jag valde. Och då jag väl bestämt mig ville hon inte riktigt ge mig dom pga. den lilla repan. Men nu då hon visat dom så skulle jag ju prompt ha dom. Hade ju provat hela affären utan resultat, så då kan hon ju inte säga att jag inte fick dom ju. Så jag fick dom tillslut =D

 

Kommer få ett par svartvita och ett par med lite mer färg. Hur de ser ut får ni se då jag får dom, glasögonen på bilden är ett par som jag inte valde…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0