A home worth millions



Home sweet home! Är så extremt lycklig över att jag fått växa upp just här, antagligen mer lycklig nu för de än va jag va just då. För just då insåg jag nog inte att alla inte hade de så bra som jag. Att alla inte hade en stor trädgård och ett stort hus att hitta på hyss i ;D Men så är de väll då man är liten.

Nu är mitt barndomshem ovärderligt och jag hoppas att jag en dag får ge mina barn samma frihet till uppväxt. Finns så mycket minnen där. Och kollar man riktigt noga finns de en hel låtsasvärd byggd ovanpå verkligheten. En värd där de finns en hel stad men alla mina låtsasvänner, massa scener och turnébussar, slott och grottor, drakar och hästar. Ja de va allt de där som fanns då jag va liten o fantasin inte hade några gränser =D Och i mitt huvud kan jag se dem än idag då jag är hemma…


Kommentarer
Postat av: mamman

Och då kan du kanske plocka fram dessa bilder och sätta dem på duk med hjälp av färger och annat. Ser jag fram emot :D

2011-04-07 @ 12:47:19
Postat av: Martina

De är nog lite väl mycket jobb med de =P

2011-04-07 @ 13:07:19
Postat av: Anne

Oj vad STORT hus du bodde i :O e ju typ som en herrgård XD

2011-04-07 @ 15:12:55
URL: http://mumintrolletartblog.wordpress.com/
Postat av: Martina

Hehe, japp de är ganska stort. Men då man bott där hela livet känns de inte så stort längre och de är kanske lite konstigt att jag trivs så bra i min etta efter att ha bott så =S

2011-04-07 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0