Seeeg!!!

Är ledsen att ja inte skrivit här på länge, men ja har haft så sjukt mycket att stå i, de har hänt så mycket hit o dit. Innan jul va de jobb och massa grejer som skulle fixas, och på julnatten blev jag sjuk. Så idag sitter jag under min nya värmefilt och bara känner att allt är jätte jobbigt. Ont i halsen, snuvar o hostar. Och de ska ja försöka jobba med imorgon =( Är i alla fall glad för att ja fick va frisk på julafton.

Men nu vet ni att jag inte har glömt bloggenm, har tänkt på den typ varje dag men tiden har inte räckt till. Idag känner ja ingen större ork för o blogga heller, ja vill bara bli frisk NU!!! Hoppas på o få bli frisk innan nyår...

Skriver igen när jag orkar, god jul på er!!!

Kommentarer
Postat av: mamman

Sköt om dig och var försiktigt med filten :-/. Drick mycket i stället :D



Hittade en liten dunig boll på golvet, men har ingen aning om varifrån den kommer. Är det din eller hade lilla Malva något med tofs på?



Krya på dig så hörs vi i kväll eller i morgon :D

2010-12-26 @ 15:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0