Min pappa har köpt en ball bil!!!



Idag hämtade pappa den nya bilen, en Peugeot-3008. Skit cool va den ju! Ser inte så mycket ut för världen då man ser den utanpå, men då jag satte mig i den undrade jag lite när vi skulle lyfta haha. Kändes som ett litet flygplan eller nått. Skitsnygg panel och allt, designen innuti är riktigt grym enligt mig. Dock kunde den varit snyggare utanpå. Men de är ju insidan som räknas ;) eller hur! Ser fram emot att få glida runt i denna på mina o mammas shoppingrundor hehe



Peugeot is the shit =D




Kommentarer
Postat av: mamman

Japp, Peugeot is the shit :D



Snygga bilder du satt in Martina. Det där var när vi var till Frankrike på vår senaste shoppingrunda va ;-)? Vi får väl se om jag får förtroendet att låna bilen någon gång...

2010-12-29 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0