Måste visa mina skinnisar

Före                                                                           Efter

Har varit på jackt efter ett par snygga skinnbyxor hur länge som helst, men antingen är dom inte tajta nog, eller så är de sjukt obekväma, ja de är alltid nått fel. Ville heller inte ha några tunna leggings som inte såg ut som skinn. Men så hittade jag dessa som är lite tjockare i materialet och satt faktist riktigt bra. Dom va lugnt bästa jag hittat, så dom fick de bli =D Dock ville ju ja egentligen ha lite detaljer på, men de fixade jag ju bra själv ;) Är grymt nöjd med dom faktist, tycker att fickorna o de jag sydde på blev skitbra. De syns inte på någon bild, men har även satt på fickor i bak.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0