Längtar...




Kollade runt lite på bilder i datorn o hittade bilder från i sommras, och åhhh va jag längtar tills de blir varmt igen. Jag vill gå i avklippta jeans o löst linne, älskar den stilen. Tänk när man kan gå ut mitt i natten i bara en lätt tröja utan att frysa, nu kan man ju inte gå ut alls =P hehe. Fick även h&m's vårkatalog idag och de drar ju igång vårkänslorna, så nu får de fasiken se till o bli vår. Har ställt in siktet på första bikinin som jag ska slå till på =D Jag är besatt av bikinis, älskar dom!!! Hittade även nya modeller av min favvo-pyjamas så de måste ja ju också ha. Så nu väntar jag som en galning på att h&m här i stan ska börja få in vårnyheter =D


Kommentarer
Postat av: mamman

Tänk om man skulle åka våren till mötes ... Vill, vill, vill :D

2010-12-29 @ 11:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0