Julafton!



Hade en fin jul hemma på Sköttorp som vanligt. Vi åt julmat, ris ala malta, julgröt, julfika, öppnade julklappar o försökte lära oss ett nytt spel. Jag gav dock upp innan vi började för ja va så otroligt trött efter allt jobb o stress. I år va ju även lilla Malva med oss och firade för första gången =D Hon har precis lärt sig gå så hon gick över allt, hon är så himla söt.

På kvällen kom även Koffe och vi checkade in på hotell Sköttorp Mansion ;P Dock blev jag sjuk från ingenstans över natten och hade ont i halsen dagen efter =( så typiskt då man äntligen får vara ledig. Imorgon måndag är de dags o jobba igen, jobbigt då ja inte mår så bra.

Fick massa fina klappar, bla en värmefilt som är väldigt skön, ett döskallehalsband, en lite minidammsugare,biobiljetter, skor m.m. Jätteglad är jag för allt i alla fall =D Själv gav jag bort en hel del tavlor. Koffes föräldrar fick en målning på deras gård, Koffe fick en örntavla och Daniel,Linda o Malva fick ett porträtt av malva! Aldrig har jag målat såhär mycket under så kort tid tror jag.


Kommentarer
Postat av: mamman

Ja detta blir en jul att minnas. Största högen julklappar, finaste barnbarnet, mesta maten och glada främmat' :D.

Även jag hade hopplöst att lära nya spelet, men vann ändå första. Juldagen vann Marianne :D.

Hoppas du känner dig bättre i morgon så du orkar jobba. Om vi inte är totalt insnöade ;-) imorgon så kommer vi in till stan någon gång under dagen.



Krya på dig :D

2010-12-26 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0