Får se hur det går nu..

Nu tänkte jag att jag skulle försöka börja blogga igen, får väll se hur de går med de. Bloggen ser i alla fall ut på ett nytt sätt och alla gamla inlägg är borta. Tycker att de är bra att få en nystart varje år med ny design och ta bort allt gammalt. Något nytt är också att jag kan blogga med moblien. Tidigare har jag skämt bort er med tjusiga inlägg och fixade bilder, men nu kommer de troligen bli lite sämre med de. Mobilens kamera är ju inte samma som en systemkamera och då bilderna skickas görs de även mindre och ja kan inte styra uppläggen på samma sätt som framför datorn. Men istället får ni ju nyheter direkt från plats istället =D


Kommentarer
Postat av: Koffe

va roligt me blogg igen :)

men du, varför ser du så arg ut på bilden?

e de en ond blogg? :P

2010-12-16 @ 19:13:57
Postat av: Martina

Du kan väll inte påstå att jag ser arg ut på headern i alla fall?? den andra bilden är tillfällig tills ja hittar någon annan =)

2010-12-16 @ 20:50:05
Postat av: mamman

O vad spännande det ska bli. Hoppas du orkar skriva emellanåt så man får vara med typ :D

2010-12-16 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0